Fläcken

Jag har en prick på ena kinden under ögat, har väl funnits där i 4-5 år. Inte så snygg, ganska ilsket röd. Jag brukar täcka över den med täckstift ibland. Har tänkt att den nog kommer att sitta där forever. MEN så plötsligt i går upptäckte jag att den blivit väldigt mycket blekare! Vad mysko och häftigt. Jag undrar om det kan bero på den väldiga mängd YOGA jag har börjat göra… det är ju utrensande även för hyn. (Ja, det är i alla fall en väldig mängd för mig som inte gjort något alls förut.)

Eller så är fläcken bara i nån fas 🙂

Det här inlägget postades i Kroppen, yoga. Bokmärk permalänken.

Kommentera

